Bazele marketingului
Preț: 19,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mihaela Funaru
Editura: C.H.Beck
Anul publicării: 2013
Pagini: 168
Categoria: Carti juridice, carti economie, afaceri
DESCRIERE
Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanţă atât teoretică, cât şi practică.
Ea urmăreşte toate elementele esenţiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte uşor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenţilor, dar şi oamenilor de afaceri şi managerilor - tuturor celor interesaţi în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport ştiinţific.
Limba: romana
Nr.pagini: 168
Dimensiuni:
An aparitie: 2013
Top 10
-Cărți noi
-- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
- 32,30 leiPRP: 38,00 lei
- 19,71 leiPRP: 21,90 lei
Promoţii
-- 739,00 leiPRP: 781,00 lei
- 302,00 leiPRP: 319,00 lei
- 339,00 leiPRP: 359,00 lei
RECENZII