Caietul elevului pentru Limba și literatura română - Clasa a IV-a

DESCRIERE

Caietul elevului pentru Limba și literatura română - Clasa a IV-a

Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

 
 
 
 
 

Caietul elevului pentru clasa a IV-a cuprinde o colecție de fișe de învățare al căror conținut respectă ordinea lecțiilor din manualul editurii INTUITEXT. De asemenea, cadrele didactice vor descoperi aici și pagini destinate evaluării inițiale, recapitulării și evaluării la finalul unităților de învățare, recapitulării și evaluării finale, pregătirii pentru evaluarea națională, sarcini de învățare atractive, cu grade diferite de dificultate.

Cu ajutorul caietului de Limba și literatura română, elevii de clasa a IV-a...

  • se bucură de activități inedite, cum ar fi realizarea unui semn de carte urmărind instrucțiuni clare.
  • își dezvoltă gândirea critică prin exerciții ce îi provoacă să-și formeze o opinie, să o exprime și să o argumenteze prin idei înlănțuite logic. Un astfel de exemplu ar fi exercițiul în care elevii sunt invitați să argumenteze dacă este sau nu important să se joace în aer liber. Sau care este opinia lor în ce privește folosirea calculatorului în învățare și de ce.
  • descoperă cât de ușor și plăcut este să învețe prin intermediul jocurilor – așa cum se întâmplă la lecția Pronumele personal, unde sunt invitați să deseneze „pălării gânditoare“ pe coli colorate.
  • își dezvoltă creativitatea și abilitățile de comunicare, imaginându-și diverse situații și expunând firesc aceste idei, fie scris, fie oral.
  • exersează diverse tipuri de scriere, un bun exemplu fiind conceperea de texte pentru afișe.

În plus, sarcinile de învățare au legătură cu experiențele trăite de copii sau posibile în realitate și facilitează formarea unor tehnici de lucru. Astfel, exercițiile propuse au, pe lângă funcția informativă și formativă, un plus de valoare ce rezultă din contextualizarea învățării, ancorarea ei în realitatea vieții în care elevul este parte activă.

Integrarea la nivel intradisciplinar și interdisciplinar este o caracteristică a concepției pedagogice care a stat la baza elaborării caietelor pentru clasa a IV-a.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0333 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.