Cea mai scurta cale spre succesul in afaceri
DESCRIERE
Cea mai scurta cale spre succesul in afaceri. 101 tactici gratuite pentru dezvoltarea companiei tale - Ozana Giusca
…cartea este o colecție a Bunelor Practici pe care le-am văzut și învățat de-a lungul carierei mele de 18 ani în serviciile profesionale. Am aflat despre aceste tactici la seminarii, workshop-uri, conferințe, summit-uri și le-am încercat și testat pe clienții noștri.
Dacă stăpânești tacticile ce urmează, vei putea concura chiar cu companii multinaționale, din topul Fortune 500, de la egal la egal.
Și stii de ce? Pentru că și eu folosesc exact aceleași tactici pe care urmează să le citești în această carte.
Fragmente:
Pentru a Vinde un Produs, Trebuie Să Creezi o Poveste
Oamenii cumpără anumite produse pentru că au nevoie de ele, nu doar de dragul de a le avea. Consumatorul cumpără produsul pentru că vrea să aibă parte de presupusele beneficii pe care i le-ar oferi.
De aici putem să tragem o concluzie importantă: axează-te pe calităţile produsului şi nu pe preţ. Desigur, preţul este o parte importantă din ofertă, însă calitatea produsului este cea care îi va stârni interesul cumpărătorului.
Detaliile referitoare la produs nu sunt atât de interesante ca beneficiile sale, acestea din urmă facându-l pe consumator să îţi cumpere produsul.
Faptele doar arată, pe când poveştile vând. Imaginează-ţi că în copilărie părinţii tăi ţi-ar fi spus „dragonul este puternic, scoate flăcări pe gură şi mănâncă oameni.”
Te-ar fi interesat câtuşi de puţin? Desigur că nu. Acesta este motivul pentru care îţi citeau povestea, pentru ca tu singur să deduci toate informaţiile mai sus prezentate.
In afaceri, povestea trebuie să arate beneficiile de care au avut parte consumatorii produsului tău. Cu ajutorul acesteia potenţialii clienţi pot ajunge să te cunoască mai bine şi să prindă încredere în tine.
Folosind termeni simpli, cu care oamenii sunt obişnuiţi, poţi evita orice confuzie şi le poţi stârni curiozitatea. Imaginează-ţi că trebuie să îi seduci, să le dezvălui încet - încet toate plăcerile pe care li le va aduce produsul tău sau durerile de care îi va scăpa.
Astfel de poveşti nu vor lăsa loc scepticismului şi-l vor face pe client mult mai receptiv. Nu trebuie să permiţi prezenta unui argument contra, diferenţiindu-te astfel de competiţie.
Povestea pe care i-o transmiţi viitorului tău client ar trebui să îl facă să îşi imagineze că deja deţine produsul tău şi că fără acesta s-ar simţi frustrat, neajutorat.
Doar în momentul în care reuşeşti acest lucru, dorinţa de a cumpăra produsul va creşte. Povestea trebuie să lase loc imaginaţiei, ca fiecare om să se regăsească în ea, să-şi poată proiecta în minte momentul în care el va deţine produsul. In final, povestea este clientul.
Pe tot parcursul acestei cărţi îţi voi povesti experienţe din meseria mea de consiliere în afaceri. Motivul pentru care spun aceste poveşti este de a îmi susţine punctul de vedere, însă mai important, de a te face pe tine, ca cititor, să mă percepi ca expert în domeniul meu.
Crezi că am scris în carte „cât de deşteaptă sunt”? Nu. Ai putut să deduci până acum această informaţie şi faptul că te pot ajuta să îţi îmbunătăţeşti afacerea? Eu sper că da.
Am încercat şi voi încerca să fac asta cu ajutorul exemplului {povestea), în loc să îţi spun direct: „Bună, mă numesc Ozana. Sunt expert în domeniul întreprinderilor mici şi te voi ajuta să îţi dezvolţi afacerea într-un....
Limba: romana
Nr. pagini: 287
Dimensiuni: 16X23
An aparitie: 2015
Top 10
-Cărți noi
-- 47,50 leiPRP: 50,00 lei
- 54,87 leiPRP: 59,00 lei
- 99,00 lei
Promoţii
-- 739,00 leiPRP: 781,00 lei
- 198,00 leiPRP: 209,00 lei
- 302,00 leiPRP: 319,00 lei
RECENZII