Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati
DESCRIERE
Despre lucrare
Cititorul se află în faţa primei lucrări de acest tip în România. Abordările pluridisciplinare, inter şi transdisciplinare ale comunicării au un rol important în formarea noilor generaţii de adulţi, care descoperă performanţele şi limitele în domeniul comunicării, limbajele şi mecanismele specifice. Ideea unui dicţionar de termeni din zona comunicării a prins contur în anul 1997 şi se concretizează în 2014, după mulţi ani de cercetare şi perseverenţă.
Dicţionarul în cifre
- este realizat de 50 specialişti
- sunt reprezentate 22 de universităţi, 2 institute de cercetare, precum şi instituţii mass media din 8 ţări
- conţine aproximativ 800 de concepte/termeni
- au fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicaţii seriale, rapoarte de cercetare
Din cuprins
Dicţionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologia comunicării, comunicare politică, psihologia comunicării, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiză, argumentare, retorică, cercetarea comunicării, modele ale comunicării, audienţă, comunicare interpersonală, discurs, comunicare socială, persuasiune, comunicare publică, influenţă socială, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicării
Puncte forte
- abordare pluridisciplinare, inter şi transdiciplinare a comunicării
- colectiv internaţional de specialişti
- selecţie atentă a termenilor relevanţi cu accent pe zona de cercetare a comunicării
- definiţii însoţite de explicaţii pertinente şi utile
- numeroase surse bibliografice
Despre coordonator
Dl. Marian Petcu este licenţiat în Jurnalism, doctor în Sociologie. Conferenţiar la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Departamentul de Antropologie Culturală şi Comunicare. Titular al cursurilor Introducere în Teoriile Comunicării, Metode de Cercetare, Istoria presei române. Membru al Societăţii de Ştiinţe Istorice din România, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societăţii Presei şi a Ziariştilor Francofoni.
Public ţintă
DEC a fost gândit pentru studenţi, dar se adresează în egală măsură practicienilor şi formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, ştiinţe militare etc.
Limba: romana
Nr. pagini: 576
Dimensiuni:
An aparitie: 2014
Top 10
-Cărți noi
-- 47,50 leiPRP: 50,00 lei
- 54,87 leiPRP: 59,00 lei
- 99,00 lei
Promoţii
-- 348,00 leiPRP: 369,00 lei
- 739,00 leiPRP: 781,00 lei
- 198,00 leiPRP: 209,00 lei
RECENZII