Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati

thumbthumb
Preț: 119,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 576

DESCRIERE

Despre lucrare

Cititorul se află în faţa primei lucrări de acest tip în România. Abordările pluridisciplinare, inter şi transdisciplinare ale comunicării au un rol important în formarea noilor generaţii de adulţi, care descoperă performanţele şi limitele în domeniul comunicării, limbajele şi mecanismele specifice. Ideea unui dicţionar de termeni din zona comunicării a prins contur în anul 1997 şi se concretizează în 2014, după mulţi ani de cercetare şi perseverenţă.

Dicţionarul în cifre

  • este realizat de 50 specialişti
  • sunt reprezentate 22 de universităţi, 2 institute de cercetare, precum şi instituţii mass media din 8 ţări
  • conţine aproximativ 800 de concepte/termeni
  • au fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicaţii seriale, rapoarte de cercetare

Din cuprins

Dicţionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologia comunicării, comunicare politică, psihologia comunicării, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiză, argumentare, retorică, cercetarea comunicării, modele ale comunicării, audienţă, comunicare interpersonală, discurs, comunicare socială, persuasiune, comunicare publică, influenţă socială, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicării

Puncte forte

  • abordare pluridisciplinare, inter şi transdiciplinare a comunicării
  • colectiv internaţional de specialişti
  • selecţie atentă a termenilor relevanţi cu accent pe zona de cercetare a comunicării
  • definiţii însoţite de explicaţii pertinente şi utile
  • numeroase surse bibliografice

Despre coordonator

Dl. Marian Petcu este licenţiat în Jurnalism, doctor în Sociologie. Conferenţiar la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Departamentul de Antropologie Culturală şi Comunicare. Titular al cursurilor Introducere în Teoriile Comunicării, Metode de Cercetare, Istoria presei române. Membru al Societăţii de Ştiinţe Istorice din România, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societăţii Presei şi a Ziariştilor Francofoni.

Public ţintă

DEC a fost gândit pentru studenţi, dar se adresează în egală măsură practicienilor şi formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, ştiinţe militare etc.

Limba: romana
Nr. pagini: 576
Dimensiuni:
An aparitie: 2014

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Carti juridice, carti economie, afaceri - Cele mai comentate cărți

Created in 0.0577 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.