Dream Management - Mirela Oprea

DESCRIERE
Dream Management
Fisa postului pentru cei care aleg sa fie managerii propriilor vieti
Mirela Oprea
„Prin acest volum, am dorit sa contribui la un efort de traducere care sa ajute cat mai multi oameni sa aiba o viata mai implinita. Cartea mea are doua surse de inspiratie. O prima sursa de inspiratie se afla in studiile si cercetarile stiintifice care releva conditiile in care putem sa ne realizam aspiratiile personale. O a doua sursa de inspiratie au reprezentat-o cele peste 60 de ateliere de Dream Management pe care le-am sustinut in ultimii trei ani. Mai mult de 700 de oameni au participat la aceste ateliere si au realizat visuri si aspiratii de care adesea nu s-ar fi crezut capabili. Dar aplicand metode testate si validate stiintific si facand parte dintr-o comunitate care ii incurajeaza, au putut sa isi depaseasca limite, uneori cu mai multa usurinta, decat s-ar fi asteptat. Le sunt recunoscatoare celor 78 de persoane care au raspuns unui chestionar foarte detaliat, din care am extras si mai multe informatii si studii de caz“. (Mirela Oprea)
„Cand am auzit-o pe Zanuca (asa ii spun eu Mirelei) vorbind pentru prima oara despre Dream Management am ridicat o spranceana. Cuvantul “management” ma duce cu gandul catre activitatea serioasa prin care gestionam proiectele noastre de oameni mari. Cum poate ceva atat de serios sa aiba legatura cu visurile noastre? Am inteles atunci cand am participat la primul atelier de Dream Management. Cartea aceasta nu e o reteta, caci fiecare vis are ingrediente speciale si, mai ales, subiective. E mai degraba ca un drum cu tot felul de marcaje testate stiintific. Te poti opri la ele, le poti incerca sau te poti abate de la traseu ca sa descoperi frumuseti sau provocari ce te vor ajuta sa cresti. Dar mai mult decat atat, prin povestile ei, traite sau culese cu grija, cartea e inspiratie pentru toti aceia care simt ca, undeva, mai adanc sau mai la suprafata, un vis mocneste in asteptarea omului ce poti sa devii pentru a-l implini“ (Melania Medeleanu).
Rezumatul cartii
Unul dintre cele mai interesante capitole ale cartii este acela in care autoarea prezinta functiile managerului de visuri, pornind de la premisa ca pentru a realiza un vis, este necesar sa ne comportam cu visul nostru asa cum un manager se comporta cu proiectul sau. Sunt descrise sase functii ale unui Dream Manager si pentru fiecare dintre aceste functii este propusa o “fisa de post”, o lista cu sugestii de activitati. Atfel, daca ai vrea sa te “angajezi” pe tine insuti pentru a-ti realiza visul, vei sti exact ce sa iti ceri si apoi cum sa te verifici. Dupa ce au inteles functiile managerului de visuri, cititorii invata despre metodele managerului de visuri. Pentru fiecare metoda expusa, cititorul primeste sugestii concrete de utilizare pentru cazul in care el / ea este managerul propriului vis, dar si pentru cazul in care doreste sa ajute pe cineva sa isi realizeze visul. Acest capitol include si un indrumar pentru buna utilizare a metodelor, ce ajuta cititorul sa aleaga metoda sau combinatia de metode potrivita contextului sau. Volumul acorda o atentie speciala si abilitatilor managerului de visuri: dezvoltarea constiintei de sine, capacitatea de a-si intelege si cultiva propria motivatie, comunicarea eficienta, rezolvarea problemelor care vor aparea pe parcurs si abilitatea de a cere ajutor. De asemenea, cartea analizeaza felul in care am putea sa transformam organizatiile in care lucram prin visurile pe care le avem, aducand exemplul a doi antreprenori din Statele Unite, Craig Handley si Mary Miller, care au decis sa organizeze activitatea companiilor lor astfel incat sa isi ajute angajatii sa isi realizeze visurile. Rezultatul: reducerea fluctuatiei de personal si cresterea motivatiei angajatilor. Construind pe aceste exemple, volumul include o propunere cu privire la modul in care companiile romanesti ar putea sa utilizeze acest model al managementului prin visuri, in completarea clasicului model al managementului prin obiective. In fine, ultimul capitol al cartii vorbeste despre visul autoarei de a promova acest concept in societatea romaneasca. Ea se adreseaza direct urmatoarelor categorii profesionale: profesori, parinti si psihologi scolari, manageri si antreprenori, specialisti in resurse umane, directori si manageri de banci, angajati si voluntari in organizatii non-guvernamentale, membrii si simpatizanti ai (noilor) partide politice, lideri si membri ai asociatiilor romanilor din strainatate, membrii ai familiilor extinde, cititori si ambasadori ai acestei carti.
Top 10
-Cărți noi
-- 28,00 leiPRP: 29,77 lei
- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
- 52,20 leiPRP: 58,00 lei
Promoţii
-- 28,00 leiPRP: 29,77 lei
- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
- 52,20 leiPRP: 58,00 lei
RECENZII