Evaluarea națională 2021. LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ. Clasa a VIII-a - Florin Ionita

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9786060760351
Editura:
Anul publicării: 2021
Pagini: 256
Format: 19X26

DESCRIERE

Evaluarea națională 2021. LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ. Clasa a VIII-a

Florin Ioniță, Florentina Leucuția, Marilena Lascăr, Liliana Paicu, Iulia Stînga

 
 
 
Prezentul auxiliar reprezintă a doua ediție, revizuită, a lucrării ce a fost avizată de Ministerul Educației și Cercetării prin Ordinul nr. 6250/2020 și care se regăsește la poziția nr, 37 din anexa Ordinului. Lucrarea este în conformitate cu programa şcolară pentru Evaluarea Naţională 2021, disciplina limba şi literatura română, aprobată prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020.
------------------------------------------------------
Prin volumul pe care vi-l propunem ne dorim ca, familiarizându-vă cu noul model de subiecte, să vă fim de ajutor în pregătirea examenului care vă aşteaptă la final de gimnaziu.
Cartea are două secţiuni.
Prima secţiune cuprinde 35 de teste repartizate astfel încât să urmărească pas cu pas parcurgerea materiei predateîn clasaa VIII-a.
Aşadar, pentru fiecare săptămână a anului şcolar am pregătit câte un test pe care să-l rezolvaţi în cele 120 de minute cât durează proba de examen. Desigur, între noutăţile săptămânii sunt de fiecare dată incluse, conform programei, conţinuturi studiate în anii anteriori, astfel încât niciun test nu va cuprinde doar cunoştinţe ale momentului.
Testele 1 - 7 valorifică în mare parte materia celui de al doilea semestru al clasei a VII-a, predată online, şi care, tocmai de aceea, se recomandă a fi reluată în prima parte a noului an. Celelalte 28 de teste sunt ordonate astfel încât să fie rezolvate în continuare, săptămânal, în ritmul în care se avansează cu predarea materiei clasei a VIII-a.
A doua secţiune cuprinde soluţii ale unora dintre exerciţiile testelor -şi ne referim aici la itemii obiectivi (cu alegere duală sau multiplă)-, dar mai ales recomandări privind „paşii“ de urmat pentru rezolvarea unor cerinţe mai complexe, care îşi propun să evalueze în primul rând abilitatea de a comunica logic şi corect în limba română. Aşadar, este vorba nu despre memorare în vederea reproducerii unor compuneri-tip, ci de redactarea textului scris de diverse tipuri şi dimensiuni, în acord cu anumite cerinţe ale programei de examen.
Mult succes!
Autorii

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0318 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.