Evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a 2015 - Matematica si stiinte

thumbthumb
Preț: 12,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 152
Categoria: Clasa VI - a

DESCRIERE

Evaluarea nationala la finalul clasei a VI-a 2015 - Matematica si stiinte - Florin Antohe

...lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a VI-a care vor sustine proba "Matematica si Stiinte" din cadrul Evaluarii Nationale la sfarsitul anului scolar. Aceasta evaluare este o noutate pentru invatamantul romanesc, ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un rol de "optimizare a invatarii, de elaborare acolo unde este cazul a planurilor individualizate de invatare si de preorientare scolara catre un anumit tip de liceu" (Anexa la Ordinul Ministrului Educatiei nr. 5910 din 28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Evaluarii elevilor la finalul clasei a VI-a).

DIN CARTE

Sportivii clasaţi pe primele trei locuri la Jocurile Olimpice primesc medalii, poetică introdusă în anul 1904. în tabelul următor sunt prezentaţi sportivii olimpici cane am primit cele mai multe medalii.

Nume - Medalii
Larissa Latynina 18
Nikolai Andrianov 15
Paavo Nurmi 12
Mark Spitz 11


1. Numărul de medalii obţinute de Mark Spitz este mai mic decât numărul de medalii obţinute de Larissa Latynina cu:
a) 1 b)4 c)7 d) 8

2. Fiecare dintre cei patru sportivi au obţinut în medie un număr de medalii egal cu:
a) 12 b) 14 c) 16 d) 15

3. Intr-o cutie se introduc toate medaliile obţinute de cei patru sportivi. Probabilitatea de a alege la întâmplare din cutie o medalie obţinută de larina Latynina este mai mică decât:
a) 0,1 b) 0,15 c)0,2 d)O35

4. Medaliile sunt identice ca formă şi mărime indiferent de materialul din care sânt făcute. Volumul unei medalii este de 15 cm1 2 3 4 5. Calculaţi greutatea unei astfel demedalii, dacă ar fi făcută complet din aur. (p = 19 290 kg/m3)

5. Pe unele medalii olimpice sunt reprezentate animale, simboluri ale xegnaai ia care are loc Olimpiada. La una dintre Olimpiade pe ele a fost reprezentat şoimul. Numiţi două specii de păsări înrudite cu şoimul şi precizaţi o însuşite caracteristici a acestor păsări.

Medaliaţii sunt răsplătiţi în afară de medalii şi cu buchete de gerbere, flori care exprimă bucurie şi afecţiune. Gerbera seamănă foarte bine cu floarea soarelui, fiind plante înrudite.

Precizaţi cum se numeşte inflorescenţa acestor plante şi identificaţi, pe baza imaginii alăturate, cum sunt dispuse florile într-o astfel de inflorescenţă.

Numărul sportivilor care au alcătuit delegaţia României la Jocurile Olimpice de la Atena este cuprins între 110 şi 125. Ştiind că un sfert din totalul sportivilor au concurat la canotaj, o şeptime la gimnastică, iar restul la alte sporturi, aflaţi numărul sportivilor care au concurat împreună la celelalte sporturi în total delegaţia României a obţinut la Atena un număr de 19 medalii.

Dintre acestea cele de bronz şi aur reprezintă două numere naturale pare consecutive, iar numărul medaliilor de argint a fost cel mai mic dintre toate şi reprezintă un număr prim mai mare ca 4. Aflaţi câte medalii de fiecare tip a obţinut delegaţia României.

Inotătoarea Camelia Potec a câştigat finala la 200 m cu un timp de 1 minut si 58 secunde. Arătaţi că viteza de deplasare a înotătoarei a fost mai mare de 1,5 m/f. Atena are ca simbol bufniţa. Incadraţi bufniţa în grupa de păsări corespunzătoare si precizaţi două însuşiri caracteristice ale bufniţei la modul de hrănire.

Limba: romana
Nr. pagini: 152
Dimensiuni: 16X23
An aparitie: 2014

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0322 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.