Franciza. Francizarea Ghid practic

thumbthumb
Preț: 29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2013
Pagini: 192

DESCRIERE

Prezenta lucrare se doreste a fi un vademecum pentru toti cei interesati de aspectul dinamic al contractului de franciza.

Franciza este contractul prin care un comerciant denumit „francizor” permite unui alt comerciant numit „francizat” sa utilizeze marca francizorului, know-how-ul acestuia, sa distribuie un anumit produs sau serviciu al francizorului, ori sa fabrice un produs in conformitate cu standardele francizorului, in schimbul unei sume de bani platite de francizat, pentru a obtine accesul in reteaua comerciala a francizorului, precum si contra unor redevente periodice achitate de francizat in urma incasarilor obtinute de pe urma valorificarii bunurilor sau serviciilor produse ori prestate sub franciza.

Salut aparitia acestui nou volum si incurajez autoarea sa continue cercetarile in materia francizei, rezultatul eforturilor sale putand fi de un real folos persoanelor interesate de modul in care este reglementata franciza, precum si de diversele aplicatii practice ale contractului omonim, imbogatirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci si o contributie majora la mai buna intelegere a unui fenomen comercial din ce in ce mai des intalnit si mai complex: franciza.

Bogdan M. Chiritoiu
Presedintele Consiliului Concurentei

Limba: romana
Nr.pagini: 192
Dimensiuni:
An aparitie: 2013

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0513 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.