Influenţă, persuasiune, motivare

thumbthumb
Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 216

DESCRIERE

De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră?
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, îşi propune să ne înveţe în această carte; şi anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenţa, de a face astfel încât acţiunile şi gândurile celorlalţi să se îndrepte în direcţia care ni se pare cea mai potrivită.
Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educaţional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viaţa de zi cu zi, ne ajută să înţelegem mai bine cum funcţionează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerţul cu pietre preţioase false sau invenţia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influenţă, dar şi, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulaţi.

Prin analiza situaţiilor de seducţie, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relaţie de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenţei, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenţie care vor putea fi folosite cu succes atât în viaţa socială, cât şi în cea profesională.

Limba: romana
Nr. pagini: 216
Dimensiuni: 13x20
An aparitie: 2014

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0414 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.