Inima afacerilor - Hubert Joly

Preț: 65,00 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 9786069609620
Editura:
Anul publicării: 2022
Pagini: 332
Format: 13X20

DESCRIERE

Inima afacerilor

Hubert Joly

 

 

Inima afacerilor este un ghid de actualitate pentru liderii hotarati sa renunte la vechile paradigme si sa dirijeze cu scop si umanitate. Ne arata cum putem reinventa capitalismul astfel incat sa contribuie la un viitor sustenabil.


In cartea sa Inima afacerilor, Joly ne impartaseste filozofia din spatele renasterii Best Buy: urmarirea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centrul afacerilor, crearea unui mediu in care fiecare angajat poate inflori si tratarea profitului ca pe un rezultat, nu ca pe un scop in sine.

 

Aceasta abordare este usor de inteles, dar punerea ei in practica nu este la fel de usoara. Ea necesita regandirea radicala a modului in care privim munca, in care definim companiile, motivam oamenii si con ducem. In aceasta carte, Joly ne impartaseste povesti memorabile, lectii si sfaturi practice, toate extrase din experienta transformarii sale de la un consultant McKinsey foarte determinat la un lider care crede in magia umana.

 

HUBERT JOLY este fostul presedinte si director executiv general al Best Buy. El a fost recunoscut ca fiind unul dintre cei o suta de,, directori executivi generali cu cele mai bune performante din lume" de catre Harvard Business Review, unul dintre primii treizeci de directori executivi generali din lume de catre Barron's si unul dintre primii zece directori executivi gene rali din Statele Unite in cadrul Premiilor anuale ale angajatilor de la Glassdoor. Joly este in prezent conferentiar principal la Harvard Business School si face parte din consiliile de administratie ale Johnson & Johnson si Ralph Lauren.

 

CUPRINS:

 

Cuvant inainte
Introducere


Partea intai. SENSUL MUNCII


1. Blestemul lui Adam... 27
2. De ce muncim... 39
3. Problema cu perfectiunea... 55


Partea a doua. ORGANIZATIA CU FINALITATE UMANA


4. Tirania castigului actionarilor... 71
5. Construind catedrale... 86
6. Punerea in practica a unui scop nobil... 122
7. Cum sa redresezi o afacere fara
sa fii urat de toata lumea... 124

 

Partea a treia. DESCATUSAND MAGIA UMANA


8. Dincolo de morcovi si nuiele... 155
9. Primul ingredient: unind visurile... 167
10. Al doilea ingredient: dezvoltarea relatiilor umane... 183
11. Al treilea ingredient: incurajarea autonomiei... 206
12. Al patrulea ingredient: atingerea maiestriei... 223
13. Al cincilea ingredient: sa-ti aranjezi vantul din pupa... 241

 

Partea a patra. IN FAVOAREA UNEI CONDUCERI CU UN SCOP


14. Conteaza cum conduci... 257
15. Liderul cu un scop... 268
Concluzie: Un apel la actiune... 281
Note... 289
Index... 305
Multumiri... 317
Despre autori... 321

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0329 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.