Kundalini. Trezirea puterii personale
DESCRIERE
Kundalini ca termen provine din ramurile mistice hinduse. Hinduismul este o religie monoteista iar conceptul de Dumnezeu Unic poarta mai multe nume in paralel - Brahman , Ishwar, Parabrahma
Natura lui Kundalini este de aceeasi natura cu Adi Shakti (Puterea Necreata/Primordiala) care desi are constiinta proprie si toate calitatile este totodata puterea aspectului patern divin (Sadashiva) .
Celor doua mari aspecte divine in traditia crestina le corespund Tatal si Duhul Sfint (Puterea necreata)
Aspectului Filial crestin (Hristosul, Logosul, Cuvantul) ii corespunde Zeul Ganesha - tradus din sanscrita Copil care are un ajutor un serv ,considerat frate mai mare numit fie Kumar fie Kartikeya.
Toate zeitatile feminine /materne sint parti componente ale lui Adi Shakti vazut ca avind o manifestare si un caracter matern - mama Universurilor si a tuturor fiintelor sau bunica fiintelor (Mataji)
aspectul patern (Sadashiva) are 4 fatete ale caracterului Sau , una tainica neaccesibila intelegerii finelor umane situata in sferele superioare si inca 3 ceva mai usor de inteles- Brahma (creator) , VIshnu (protector si sustinator al vietii si creatiei), Shiva (Spirit patern plin de iubire si compasiune dar si distrugator justitiar).
Daca natura lui Kundalini (duhul sfint interior) este ce de care am vorbit atunci natura spirituklui nostru din inima ( suflarea de viata) si adevarata noastra identificare reala si profunda are aceasi natura cu Spiritul Patern (Shiva).
Manifestarea in noi a celor doua specte filiale si a celorlalte doua aspecte Paterne sint realizate in masura dezvoltarii calitatilor caracterului nostru .
fiecare dintre calitati are un maxim (de evolutie spirituala ) si care odata atins nu mai scade ,
desavirsirea totalitatii lor este facuta in trepte -trepte legate in inteles de grupuri de calitati continute in fiecare chakra , deci desavirsirea chakrelor ca moment de maxim (obtinut prin binecuvintare) se face pe rand succesiv incepand cu prima.
Cind toate chakrele principale si secundare sint complet desavirsite inseamna ca noi sintem sfinti arhanti (desavirsiti) si scapind de lantul ncesar al intruparilor succesive ( inviere) automat intram in rindul fiintelor ingeresti capabili sa implinim diferite lucrari divine .
Daca sediul spiritului este in inima (aspectul sting al chakrei a patra principala )sediul duhului sfant interior este o chakra considerata secundara situata intre prima si a doua al carei localizare se afla in osul Sacrum .
Daca restul chakrelor au cite minim o calitate continuta, aceasta chakra are calitatea dorinta de evolutie spirituala care si ea in timp se perfectioneaza si care este conditia principala ca firele atentii ale lui Kundalini sa se manifeste , sa actioneze sa se "trezeasca " din starea de latenta.
Starea de latenta (asteptare) este comparata cu starea de repaos al unui sarpe incolacit in sine de 3,5 ori (indiferent de specie) are ulterior se desface si actioneaza "intelept ca serpii".
La prima "trezire" in functie de mai multi factori poate strabate partial sau integral toatecele 7 chakre (unele fire ramanad sa lucreze in ele fiecare dupa cum are destinatia) iar firele destinate trecerii de ultima chakra se vor conecta instantaneu cu firele Duhului SFANT.
Acest moment al conexiunii poate avea loc atit inainte cit si odata cu desavirsirea caracteruluia - daca in traditia cestina este numit Botezul Sfint in cea yoghina Realizarea Sinelui( in buddhism Satori iar in silam Renasterea Spirituala )
Dupa acest moment este foarte posibil sa apara perceptiile senzoriale spirituale la nivelul palmelor talpilor si al crestetului
Limba: romana
Nr.pagini: 272
Dimensiuni: 15x23
An aparitie: 2013
Top 10
-Cărți noi
-- 105,00 leiPRP: 111,00 lei
- 99,00 lei
- 118,79 leiPRP: 132,00 lei
Promoţii
-- 35,70 leiPRP: 42,00 lei
- 26,00 leiPRP: 29,00 lei
- 17,00 leiPRP: 19,00 lei
RECENZII