Legile stiintifice ale publicitatii
DESCRIERE
Legile stiintifice ale publicitatii - Claude C. Hopkins
Psihologia in publicitate
Un agent publicitar competent trebuie sa inteleaga psihologia. Cu cat stie mai multe despre psihologie, cu atat se va descurca mai bine.
El trebuie sa stie ca anumite efecte duc la anumite reactii si sa foloseasca aceste informatii pentru a imbunatatii rezultatele si a evita greselile.
Natura umana este etrna. In multe privinte este aceeasi astazi cum era si pe vremea lui Cezar. Prin urmare, principiile psihologiei sunt fixe si de durata. Nu va fi niciodata nevoie sa uiti ce inveti despre ele.
Afăm că tot ce inseamnă chilipir nu îi atrage foarte mult pe oameni. Americanilor le place să cheltuiască bani. Ei vor afaceri avantajoase, nu lucruri ieftine. Vor să simtă că îşi pot permite să manance bine, să aibă tot ce e mai bun şi să poarte haine de calitate.
…………………
…aflăm că oamenii judecă în primul rând în funcţie de preţ. Ei nu sunt specialişti. în Galeria Naţională Britanică se află un tablou despre care în catalog scrie că a costat 750 000 de dolari. La început, mulţi vizitatori trec pe lângă tablou şi abia dacă îi aruncă o privire. Ulterior, după ce răsfoiesc catalogul şi află cât a costat, se întorc şi îl cercetează cu atenţie.
In perioada sărbătorilor pascale, un magazin universal a făcut reclamă unei pălării de 1 000 de dolari şi raionul respectiv nu mai făcea faţă numărului mare de femei care au venit să vadă pălăria. Folosim adesea acest factor în psihologie.
Să zicem că facem reclamă unei formule valoroase. Dacă doar am afirma că e valoroasă, nu am impresiona pe nimeni. Aşa că spunem din prima că am plătit 100 000 de dolari pentru acea formulă. S-a demonstrat că procedând astfel ne atragem respect din partea foarte multor oameni.
Multe articole se vând cu garanţie - se întâmplă atât de des, încât nimeni nu mai e impresionat de garanţii. însă o mare companie a făcut avere oferind o garanţie semnată de comerciant. Vânzătorul căruia îi dădeai banii se angaja în scris să ţi-i returneze la cerere. în loc să-ţi dea garanţia un necunoscut, cine ştie de unde, ţi-o dădea un vecin, cineva din cartier.
Limba: romana
Nr. pagini: 116
Dimensiuni: 13X20
An aparitie: 2014
Top 10
-Cărți noi
-Promoţii
-- 295,00 leiPRP: 350,00 lei
- 35,70 leiPRP: 42,00 lei
- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
RECENZII