Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri
DESCRIERE
Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - Stere Stavrositu
…volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii.
Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor.
Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
DIN CUPRINS
Managementul calitatii resurselor umane
Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie
Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale
Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor
Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor
Primirea si servirea comenzilor
Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei
Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale
Sortimentele si tehnologia bauturilor
Retete si tehnologii
Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica
Organizarea activitatii unitatilor de cazare
Limba: romana
Nr. pagini: 584
Dimensiuni: 17X24
An aparitie: 2014
Top 10
-Cărți noi
-- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
- 32,30 leiPRP: 38,00 lei
- 19,71 leiPRP: 21,90 lei
Promoţii
-- 32,30 leiPRP: 38,00 lei
- 21,60 leiPRP: 24,00 lei
- 26,10 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII