Marketing 3.0

thumbthumb
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 240
Categoria: Carti Diverse

DESCRIERE

În ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzând noii dinamici din mediul social.

Companiile îsi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista.

Bunastarea, saracia, grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing, care nu-si propune doar sa vânda niste produse sau servicii, ci sa si participe, alaturi de restul partenerilor (distribuitori, cumparatori, coactionari) la schimbarea în bine a lumii.

Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse, servicii si culturi organizationale care sa inspire, sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.

Recomandari

"În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recâstige credibilitatea si influenta, înauntrul si în afara unei organizatii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University

"Philip Kotler este, înca o data, un deschizator de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o noua si binevenita perspectiva. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association

"Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care e calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integreaza marketingul si valorile si asigura personalitate si scop companiilor care le practica." Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School

"Mult prea mult timp marketerii au crezut ca satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activitatilor de marketing. Marketing 3.0 arata ca bunastarea consumatorilor si a societatii este urmatoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei însisi si asa ar trebui sa faca si companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing si codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School.

Limba:romana

Nr.pagini:240

Dimensiuni:15x21

An aparitie:2010

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0461 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.