Matematica, manual pentru clasa a V-a - Stefan Smarandache (Contine editia digitala)
Preț: 31,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Stefan Smarandache
Editura: Intuitext
Anul publicării: 2017
Pagini: 232
Categoria: Manuale Scolare
DESCRIERE
Matematica, manual pentru clasa a V-a - Stefan Smarandache (Contine editia digitala)
Autor: Smarandache, Stefan
Manualul scolar este conceput din perspectiva educatiei centrate pe elev. Intregul continut al manualului asigura implicarea activa si constienta a elevului in propria sa formare intelectuala si socio-emotionala. Problemele rezolvate reprezinta un adevarat sprijin in demersul de invatare a matematicii.
Activitatile de predare-invatare, tehnicile si instrumentele de evaluare sunt gandite si construite in functie de competentele care trebuie dezvoltate elevilor, precum si de relevanta lor in viata cotidiana. Manualul promoveaza exersarea obisnuintei de a recurge la modele matematice in abordarea unor situatii cotidiene sau pentru rezolvarea unor probleme practice.
In cadrul manualului INTUITEXT gasim metode de evaluare, precum:
Proiectul - metoda complexa de evaluare, care faciliteaza utilizarea unor metode de munca specifice, tehnici de elaborare si de executie a unor lucrari practice, stimuleaza creativitatea, exerseaza gandirea critica, cultiva increderea in fortele proprii.
Portofoliul - metoda de evaluare care ii ofera elevului ocazia sa-si observe progresul.
Prin imbinarea metodelor traditionale si complementare de evaluare, elevul este implicat in aprecierea propriei performante, asigurand constientizarea demersului sau cognitiv si permitand gasirea solutiilor (cu sprijinul cadrului didactic) pentru a-si regla propria invatare.
Manualul de Matematica vine in continuarea materialelor INTUITEXT pentru ciclul primar.
Manualul de Matematica pentru clasa a V-a este conform cu Programa scolara pentru disciplina matematica, anexa la OMEN nr. 3393 din 28.02.2017.
Prin maniera atractiva, moderna si creativa in care este conceput, prin ancorarea in realitatile actuale ale societatii, manualul depaseste statutul de instrument de lucru care faciliteaza predarea-invatarea-evaluarea, intrunind si calitati care ar putea sa il transforme intr-un prieten fidel alaturi de care elevul exploreaza, se joaca, invata, se bucura, dezleaga enigme, descopera si creste.
Manualul digital INTUITEXT pentru Matematica clasa a V-a este:
Usor de utilizat,
Atractiv,
Usor de inteles,
Urmeaza indeaproape versiunea tiparita a manualului,
Ofera, prin interactivitatea sa, sansa unei invatari personalizate.
Manualul este astfel conceput incat, la introducerea unei notiuni, elevul sa nu fie obligat sa dea pagina; fiecare lectie se desfasoara pe doua pagini, fata in fata.
Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru toate competentele specifice, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cerintele propuse au grade diferite de dificultate.
Despre autori:
Ion Cicu
Din 1988 este profesor la Scoala cu clasele I – VIII Nr. 96 din Bucuresti. Ion Cicu a scris, singur sau in colectiv, mai multe auxiliare scolare, iar colaborarea cu Intuitext s-a materializat in realizarea mai multor produse de soft educational. Unul dintre produsele valoroase la care a contribuit este "Geometrie, intre joc si nota 10” - geometrie plana, care a obtinut premiul pentru cel mai bun produs de soft educational in 2007. Astazi il gasim printre redactorii Gazetei Matematice, unde raspunde de partea dedicata invatamantului primar si gimnazial. Pasiunea sa pentru matematica este simtita in cadrul echipei ViitoriOlimpici, unde sustine constant elevii olimpici la matematica.
Stefan Smarandache
Distins cu Ordinul GHEORGHE LAZAR, clasa I-a, Stefan Smarandache a fost profesor de matematica la Scoala nr. 172, "Sfantul Andrei”, din Bucuresti, unde a deschis de cativa ani un centru de excelenta pentru elevii de gimnaziu. Este autor a doua manuale scolare si a publicat peste treizeci de culegeri de probleme. Elevii sai au obtinut numeroase premii si medalii la concursurile de matematica, printre acestia fiind si Kreindler Gabriel, care din clasa a VII-a si pana in clasa a XII-a a obtinut numai premiul I la etapa nationala a olimpiadei de matematica, dar si numeroase medalii internationale, de aur si de argint.
Ioana Iacob
A obtinut diploma de Master cu lucrarea "Modele matematice in biologie. Aplicatii Matlab". Intre disciplinele principale studiate se numara Analiza functionala, Calculul variatiilor si control optimal, Ecuatii cu derivate partiale, Analiza numerica a EDP, Geometrie Diferentiala, Geometrie Simplectica, Istoria Matematicii, Mecanica Lagrange si Hamilton, Structuri algebrice si aplicatii, precum si Topologie si functii reale.
In plus, si-a completat studiile in cadrul L'Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Matematica "Federigo Enriques". De asemenea, Ioana Iacob detine bune abilitati de comunicare dobandite prin pregatirea elevilor de liceu sau de gimnaziu la matematica.
Razvan-Dumitru Ceuca
A obtinut diploma de Master cu lucrarea "Controlabilitatea sistemelor diferentiale", iar intre principalele discipline studiate se numara Analiza functionala, Calculul variatiilor si control optimal, Ecuatii cu derivate partiale, Analiza numerica a EDP, Geometrie Diferentiala, Geometrie Simplectica, Istoria Matematicii, Mecanica Lagrange si Hamilton, Structuri algebrice si aplicatii, precum si Topologie si functii reale. In plus, si-a completat studiile in cadrul L'Università degli Studi di Milano, Departamentul de Matematica "Federigo Enriques”.
Detalii tipar: Volumul contine 232 pagini, in 16 unitati de invatare. Fiecare unitate de invatare cuprinde: sectiune de predare, sectiune de recapitulare, sectiune de evaluare, sectiune de ameliorare si dezvoltare.
Detalii digital: Varianta digitala contine 100 de imagini, diagrame, desene, 55 de filme si animatii create ca suport pentru predare si proiecte si 30 simulari, jocuri educative si experimente.
Cele doua versiuni formeaza un intreg, impletindu-se armonios pentru o invatare eficienta.
Peste 1400 de exercitii si probleme, inclusiv probleme rezolvate.
Metode clasice, invatarea prin descoperire, invatarea prin cooperare, problematizarea si rezolvarea de probleme.
Continuturile pornesc de la realitatea inconjuratoare si fac apel la abordari interdisciplinare (Matematica in Geografie, Matematica in Stiintele Naturii, Matematica in magazine etc.).
Suport pentru activitati remediale, de fixare sau de progres, prin intermediul sectiunii Exersezi si corectezi.
Continuturile pornesc de la realitatea inconjuratoare si fac apel la abordari interdisciplinare (Matematica in Geografie, Matematica in Stiintele Naturii, Matematica in magazine etc).
Probele de evaluare elaborate la sfarsitul fiecarei unitati de invatare contin itemi de diverse tipuri (obiectivi, semiobiectivi si subiectivi) + sugestii de fixare, remediere si progres.
Ghid pentru profesor: structura fiecarei lectii ii sugereaza profesorului o abordare didactica, iar anumite probleme, in functie de interesul elevilor, il ajuta sa dezvolte o anumita tema sau sa introduca notiuni noi, necuprinse in programa scolara.
Activitatile de predare-invatare, tehnicile si instrumentele de evaluare sunt gandite si construite in functie de competentele care trebuie dezvoltate elevilor, precum si de relevanta lor in viata cotidiana. Manualul promoveaza exersarea obisnuintei de a recurge la modele matematice in abordarea unor situatii cotidiene sau pentru rezolvarea unor probleme practice.
In cadrul manualului INTUITEXT gasim metode de evaluare, precum:
Proiectul - metoda complexa de evaluare, care faciliteaza utilizarea unor metode de munca specifice, tehnici de elaborare si de executie a unor lucrari practice, stimuleaza creativitatea, exerseaza gandirea critica, cultiva increderea in fortele proprii.
Portofoliul - metoda de evaluare care ii ofera elevului ocazia sa-si observe progresul.
Prin imbinarea metodelor traditionale si complementare de evaluare, elevul este implicat in aprecierea propriei performante, asigurand constientizarea demersului sau cognitiv si permitand gasirea solutiilor (cu sprijinul cadrului didactic) pentru a-si regla propria invatare.
Manualul de Matematica vine in continuarea materialelor INTUITEXT pentru ciclul primar.
Manualul de Matematica pentru clasa a V-a este conform cu Programa scolara pentru disciplina matematica, anexa la OMEN nr. 3393 din 28.02.2017.
Prin maniera atractiva, moderna si creativa in care este conceput, prin ancorarea in realitatile actuale ale societatii, manualul depaseste statutul de instrument de lucru care faciliteaza predarea-invatarea-evaluarea, intrunind si calitati care ar putea sa il transforme intr-un prieten fidel alaturi de care elevul exploreaza, se joaca, invata, se bucura, dezleaga enigme, descopera si creste.
Manualul digital INTUITEXT pentru Matematica clasa a V-a este:
Usor de utilizat,
Atractiv,
Usor de inteles,
Urmeaza indeaproape versiunea tiparita a manualului,
Ofera, prin interactivitatea sa, sansa unei invatari personalizate.
Manualul este astfel conceput incat, la introducerea unei notiuni, elevul sa nu fie obligat sa dea pagina; fiecare lectie se desfasoara pe doua pagini, fata in fata.
Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru toate competentele specifice, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cerintele propuse au grade diferite de dificultate.
Despre autori:
Ion Cicu
Din 1988 este profesor la Scoala cu clasele I – VIII Nr. 96 din Bucuresti. Ion Cicu a scris, singur sau in colectiv, mai multe auxiliare scolare, iar colaborarea cu Intuitext s-a materializat in realizarea mai multor produse de soft educational. Unul dintre produsele valoroase la care a contribuit este "Geometrie, intre joc si nota 10” - geometrie plana, care a obtinut premiul pentru cel mai bun produs de soft educational in 2007. Astazi il gasim printre redactorii Gazetei Matematice, unde raspunde de partea dedicata invatamantului primar si gimnazial. Pasiunea sa pentru matematica este simtita in cadrul echipei ViitoriOlimpici, unde sustine constant elevii olimpici la matematica.
Stefan Smarandache
Distins cu Ordinul GHEORGHE LAZAR, clasa I-a, Stefan Smarandache a fost profesor de matematica la Scoala nr. 172, "Sfantul Andrei”, din Bucuresti, unde a deschis de cativa ani un centru de excelenta pentru elevii de gimnaziu. Este autor a doua manuale scolare si a publicat peste treizeci de culegeri de probleme. Elevii sai au obtinut numeroase premii si medalii la concursurile de matematica, printre acestia fiind si Kreindler Gabriel, care din clasa a VII-a si pana in clasa a XII-a a obtinut numai premiul I la etapa nationala a olimpiadei de matematica, dar si numeroase medalii internationale, de aur si de argint.
Ioana Iacob
A obtinut diploma de Master cu lucrarea "Modele matematice in biologie. Aplicatii Matlab". Intre disciplinele principale studiate se numara Analiza functionala, Calculul variatiilor si control optimal, Ecuatii cu derivate partiale, Analiza numerica a EDP, Geometrie Diferentiala, Geometrie Simplectica, Istoria Matematicii, Mecanica Lagrange si Hamilton, Structuri algebrice si aplicatii, precum si Topologie si functii reale.
In plus, si-a completat studiile in cadrul L'Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Matematica "Federigo Enriques". De asemenea, Ioana Iacob detine bune abilitati de comunicare dobandite prin pregatirea elevilor de liceu sau de gimnaziu la matematica.
Razvan-Dumitru Ceuca
A obtinut diploma de Master cu lucrarea "Controlabilitatea sistemelor diferentiale", iar intre principalele discipline studiate se numara Analiza functionala, Calculul variatiilor si control optimal, Ecuatii cu derivate partiale, Analiza numerica a EDP, Geometrie Diferentiala, Geometrie Simplectica, Istoria Matematicii, Mecanica Lagrange si Hamilton, Structuri algebrice si aplicatii, precum si Topologie si functii reale. In plus, si-a completat studiile in cadrul L'Università degli Studi di Milano, Departamentul de Matematica "Federigo Enriques”.
Detalii tipar: Volumul contine 232 pagini, in 16 unitati de invatare. Fiecare unitate de invatare cuprinde: sectiune de predare, sectiune de recapitulare, sectiune de evaluare, sectiune de ameliorare si dezvoltare.
Detalii digital: Varianta digitala contine 100 de imagini, diagrame, desene, 55 de filme si animatii create ca suport pentru predare si proiecte si 30 simulari, jocuri educative si experimente.
Cele doua versiuni formeaza un intreg, impletindu-se armonios pentru o invatare eficienta.
Peste 1400 de exercitii si probleme, inclusiv probleme rezolvate.
Metode clasice, invatarea prin descoperire, invatarea prin cooperare, problematizarea si rezolvarea de probleme.
Continuturile pornesc de la realitatea inconjuratoare si fac apel la abordari interdisciplinare (Matematica in Geografie, Matematica in Stiintele Naturii, Matematica in magazine etc.).
Suport pentru activitati remediale, de fixare sau de progres, prin intermediul sectiunii Exersezi si corectezi.
Continuturile pornesc de la realitatea inconjuratoare si fac apel la abordari interdisciplinare (Matematica in Geografie, Matematica in Stiintele Naturii, Matematica in magazine etc).
Probele de evaluare elaborate la sfarsitul fiecarei unitati de invatare contin itemi de diverse tipuri (obiectivi, semiobiectivi si subiectivi) + sugestii de fixare, remediere si progres.
Ghid pentru profesor: structura fiecarei lectii ii sugereaza profesorului o abordare didactica, iar anumite probleme, in functie de interesul elevilor, il ajuta sa dezvolte o anumita tema sau sa introduca notiuni noi, necuprinse in programa scolara.
Top 10
-Cărți noi
-- 47,50 leiPRP: 50,00 lei
- 54,87 leiPRP: 59,00 lei
- 99,00 lei
Promoţii
-- 35,99 leiPRP: 39,00 lei
- 33,95 leiPRP: 35,00 lei
- 29,00 leiPRP: 30,00 lei
RECENZII