Matematică - Manual pentru clasa a VII-a - Intuitext

DESCRIERE

Matematică - Manual pentru clasa a VII-a

Ion Cicu, Silvia Mares, Ioana Iacob, Razvan Ceuca, Andrei Baleanu

 
 

Manualul de Matematică (conform cu Programa școlară) este structurat în 11 unități de învățare.

Fiecare unitatea de învățare cuprinde lecții de PREDARE, de RECAPITULARE, de EVALUARE, de AMELIORARE și DEZVOLTARE.

Lecția de predare are secțiuni corespunzătoare momentelor lecției în situația de predare-învățare centrată pe elev (observare/amintire care implică elevul prin sarcini, prezentarea noțiunii treptat, bazat pe cunoștințele anterioare, pe cât posibil experimental sau aplicat, corelat cu viața reală și cu exemple relevante pentru experiența de viață a elevului, punctarea definiției și evidențierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea noțiunii, concluzii).

Lecția de recapitulare conține sarcini care fixează noțiunile prezentate în unitate, combină conceptele în exerciții și probleme și pregătește lecția de evaluare.

Lecția de evaluare conține proba de evaluare – itemi formulați astfel încât să evalueze deprinderea competențelor de interes abordate în unitatea de învățare. Lecția de evaluare conține și o grilă de autoevaluare care arată modul în care se acordă punctele pentru fiecare item.

Lecția de ameliorare și dezvoltare conține în prima parte sarcini de o complexitate redusă destinate elevilor care nu au avut rezultate bune la evaluare iar în a doua parte sarcini mai complexe, destinate elevilor cu rezultate foarte bune la proba de evaluare.

Prin intermediul experiențelor de învățare, elevii își dezvoltă structuri cognitive și competențe care le permit adaptarea la cerințele vieții sociale, flexibilitate în gândire, creativitate și autonomie în soluționarea problemelor diverse din viața de zi cu zi.

Manualul conține modalități de lucru redate explicit în logica expunerii didactice, promovând contexte de dezvoltare a gândirii și a altor capacități intelectuale. De asemenea, pune la dispoziție numeroase contexte de învățare și aplicare care au în vedere individualizarea și exersarea.

Sarcinile de învăţare propuse vizează centrarea curriculumului pe probleme ale vieţii cotidiene, pe situații reale din societatea contemporană, având ca scop rezolvare de probleme, identificarea de soluţii.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0298 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.