Noile reguli de marketing şi PR
DESCRIERE
Prima editie a Noilor reguli de Marketing si PR s-a aflat pe lista de bestselleruri a revistei Businessweek timp de sase luni si a fost tradusa în peste 20 de limbi.
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti.
Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa – si mult mai onesta – cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri.
Noile reguli de marketing si PR arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul îl ofera companiilor mici, organizatiilor nonprofit, antreprenorilor, organizatiilor politice, consultantilor, trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gândite, care nu presupun bugete uriase, se poate ajunge la o nisa de cumparatori pâna acum neglijata.
Recomandari: Noile reguli de Marketing si PR
"În cartea de fata David Meerman Scott ofera instructiuni clare în privinta utilizarii instrumentelor web 2.0. Pentru ca el a testat si verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul si au colaborat la prima editie a acestei carti. Noile reguli de marketing si PR vorbesc despre o lume deschisa, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate sa ramâna doar în sarcina celor de la PR."
Ciprian Stavar, trainer si consultant de guerrilla marketing
"Noile reguli de marketing si PR este o carte despre cum se încalca regulile si cum se pot crea roluri noi în domenii marcate de functii traditionale. O carte buna, care merita citita si care va dezmorti atmosfera din lumea marketingului si a relatiilor cu publicul."
Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council
"David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing si PR merge dincolo de tehnologie, explorând ramificatiile internetului si masura în care el tine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arata cum se pot negocia aceste ramificatii cu maxima eficienta."
Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing
Limba:romana
Nr.pagini:448
Dimensiuni:15x21
An aparitie:2010
Top 10
-Cărți noi
-Promoţii
-- 25,49 leiPRP: 29,99 lei
- 31,50 leiPRP: 35,00 lei
- 8,80 leiPRP: 10,00 lei
RECENZII