Orice reclamatie este un cadou

thumbthumb
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 427

DESCRIERE

În Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze în avantajul nostru si al clientilor nostri.

O reclamatie este un cadou pentru ca e începutul unui dialog între companie si clientii ei, putând fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a câstiga capital de imagine si pentru a îmbunatati performanta companiei.

De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si  Møller consta în prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot învata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.

"Aceasta carte este ea însasi un cadou. Perspectiva ei este inovativa, logica, incontestabila; exemplele care ne arata cum le putem oferi clientilor servicii de calitate sunt remarcabile.

Janelle Barlow si Claus Møller vin cu o abordare extrem de bine gândita, care ne permite sa acumulam capital daca facem din împlinirea dorintelor si nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei în afaceri."

(Craig Dinsell, vicepresedinte executiv, Oppenheimer Funds Inc.)

"Barlow si Møller ne arata de ce o reclamatie poate fi unul dintre cele mai mari câstiguri pentru o companie. Cei doi autori ne învata cum sa recâstigam loialitatea clientilor, cum sa câstigam clienti noi si cum sa actionam pentru a ajunge sa ne laudam cu cât mai multe povesti de succes. Daca succesul în afaceri este important pentru dumneavoastra, atunci veti dori cu siguranta sa cititi aceasta carte!"

(Ron Kaufman, autor si fondator al colegiului UP Your Service!)

"Pentru lumea afacerilor, în care sume tot mai mari sunt cheltuite doar pentru a afla care sunt asteptarile clientilor, Orice reclamatie este un cadou este o gura de aer proaspat. Ar fi putut foarte bine sa se intituleze: Cum sa convertesti bunul simt într-o buna afacere."

(Paul Clark, Manager General, Country Energy, Australia)

Limba:romana

Nr.pagini:427

Dimensiuni:15x21

An aparitie:2010

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Carti juridice, carti economie, afaceri - Cele mai comentate cărți

Created in 0.0414 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.