Planul de marketing. Ghid practic
DESCRIERE
Despre lucrare
Majoritatea organizaţiilor ar trebui să deţină un plan de marketing care să fie folosit nu numai pentru a controla şi monitoriza celelalte activităţi, ci şi ca să aducă performanţă. Pentru a crea planuri valoroase, care să nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizaţia trebuie să desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregătite în prognozare şi să perceapă planul de marketing mai degrabă ca pe un proces de învăţare decât ca pe o funcţie de control şi monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanţa realizării unui plan de marketing eficient şi pe descrierea etapelor concrete necesare implementării acestuia.
Din cuprins
- planul strategic de marketing
- etapele implementării unui plan strategic de marketing
- căi de ameliorare a unui plan de marketing
- modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte
- descrierea barierelor care pot sta în calea implementării eficiente a unui plan de marketing, precum şi a căilor de ameliorare a acestuia
- oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing în domeniile producţiei şi serviciilor
Despre autor
Lector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultăţii de Ştiinţe Economice, Universitatea „Valahia” din Târgovişte
Limba: romana
Nr. pagini: 184
Dimensiuni:
An aparitie: 2014
Top 10
-Cărți noi
-- 35,70 leiPRP: 42,00 lei
- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
- 40,80 leiPRP: 48,00 lei
Promoţii
-- 348,00 leiPRP: 369,00 lei
- 739,00 leiPRP: 781,00 lei
- 198,00 leiPRP: 209,00 lei
RECENZII