Training, coaching, mentoring. Metode si modele

thumbthumb
Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 176

DESCRIERE

Despre lucrare

Pentru ca o organizație să supraviețuiască provocărilor din mediul extern, să obțină performanțe și avantaj competitiv pe piață trebuie să dezvolte cât mai mult abilitățile, competențele și cunoștințele deținute de angajații săi.

Cartea de faţă tratează câteva metode clasice, dar și noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul și mentoring-ul, e-coaching-ul și e-mentoring-ul şi se adresează managerilor și specialiștilor, dar şi angajaților care intenţionează să-și dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul în echipă, originalitatea, comunicarea, imaginația și capacitatea de învățare, astfel încât să poată face față diverselor provocări cu care se confruntă.

Din cuprins

  • Dezvoltarea şi formarea capitalului uman prin training
  • Eficienţa programelor de trening
    • Avantaje şi dezavantaje ale folosirii coaching-ului
  • Tipuri de mentoring
    • Modele de evaluare a eficienţei implementării proceselor de coaching şi mentoring

Puncte forte

Cartea de faţă tratează câteva metode clasice, dar și noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul și mentoring-ul, e-coaching-ul și e-mentoring-ul

Despre autoare

Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea Valahia din Târgovişte şi predă următoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relaţii Publice şi Comunicare.

Are o experienţă de peste 14 ani în domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare şi gestiunea resurselor umane.

A obţinut diploma de Licenţă în Marketing în anul 1997, diploma de Master în Marketing, în anul 2004 şi diploma de doctor în Management în 2011, cu teza intitulată ,,Strategii de recrutare, selecţie şi angajare în marile organizaţii din judeţul Dâmboviţa”.

Cartea de faţă este a treia carte publicată în domeniul MRU.  A mai publicat 34 de articole în domeniul managementului, MRU şi comunicării, în reviste şi conferinţe naţionale şi internaţionale.

A absolvit diverse cursuri de specializare şi programe de training în domeniul managementului resurselor umane, managementului calităţii, managementului financiar, informatică, socio-psiho-pedagogie şi limbi străine.

Public ţintă

Manageri, specialiști, angajați, studenți, masteranzi și doctoranzi interesaţi de domeniul dezvoltării resurselor umane.

Limba: romana
Nr. pagini: 176
Dimensiuni:
An aparitie: 2014

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0515 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.